Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Rzeszów
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania:
- Obsługa kadrowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie rachunków do umów zleceń , archiwizowanie dokumentacji)
- Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
- Wystawianie faktur
- Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
- Koordynacja pracowników tymczasowych
- Budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału Klienta
- Raportowanie do Klienta i Przełożonego
- Kontakt z klientem biznesowym i indywidualnym
Bądź na TAK jeśli:
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku i w twardym HR
- Dobrze znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr
- Posługujesz się programem kadrowo - płacowym
- Posiadasz praktyczną znajomość pakietu MS Office
- Jesteś zmotywowany do pracy i nastawiony na wytrwałą realizację założonych celów
- Potrafisz pracować pod presją czasu
- Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Znasz język angielski
- Jesteś dyspozycyjny/a od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17
Czego z nami doświadczysz:
- Pracy w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Prywatnej opieki medycznej i pakietu dodatkowych benefitów
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Niekonwencjonalnych pomysłów, np. na świętowanie Twoich urodzin, spędzanie wakacyjnych piątków, czy celebrowanie jubileuszu pracy
- Ducha zespołowości, gdy rwiemy się do zwycięstwa rynkowego i... w międzynarodowym Turnieju Siatkarskim Adecco
- Ludzkiego spełnienia, gdy zmieniamy na lepsze życie ludzi w potrzebie, m.in. dzięki inicjatywie Win4Youth.com
Numer referencyjny: SA/2017/RZS/11
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.