Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 27/11/2021.

Specjalista ds. Administracji

Poznan, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Administracji
Poznan
NR REF.: 1153842

Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży FMCG, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Administracyjnych. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • procesowanie dokumentacji i analizę danych w systemie SAP
  • tworzenie raportów i analiz
  • współpracę z innymi działami firmy
  • kontakt z klientem

Do udziału w rekrutacji zapraszamy osoby posiadające bardzo dobrą znajomość języka angielskiego (min. B2) oraz umiejętnościach analitycznych zaangażowanych, samodzielnych i otwartych. Mile widziane jest doświadczenie projektowe, dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint), SAP oraz znajomość innego języka obcego. Do współpracy zapraszamy studentów oraz absolwentów. Oczekujemy pierwszych doświadczeń w pracy administracyjnej. Idealny Kandydat posiada umiejętności pracy w zespole, dynamikę w działaniu oraz własną inicjatywy.

 Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, przyjaznym środowisku, możliwość pracy zdalnej oraz możliwości rozwoju w strukturach firmy.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry