Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/05/2018.

Specjalista ds. administracji

Łódź 90-608, łódzkie

Progres Sp. z o.o. Sp. k.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Wprowadzanie danych do systemu,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Prowadzenie recepcji i administracji biura
  • Obsługa kandydatów przychodzących do biura,
  • Przeprowadzanie wstępnych rozmów rekrutacyjnych,
  • Zarządzanie wewnętrznym obiegiem dokumentów
  • Bieżące wsparcie pracowników firmy
  • Współtworzenie i wdrażanie projektów, procesów i narzędzi HR.

 

 

Wymagania

Wymagania:

  • Samodzielność, rzetelność, skrupulatność i terminowość,
  • Umiejętne prowadzenia obiegu dokumentów firmowych oraz wszelkich spraw administracyjnych,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • Wielozadaniowością,
  • Umiejętność budowania dobrej atmosfery pracy,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Skrupulatności i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,

 

Oferujemy:

  • Pracę w jednej z największych firm rekrutacyjnych o polskim kapitale,
  • Serdeczną atmosferę, zaufanie, entuzjazm i ambicję współpracowników,
  • Benefity pozapłacowe.

 

Prezentacja firmy

Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy... tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.

W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.

Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry