Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2021.

Specjalista ds. Administracji Personalnej (język niemiecki)

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. Administracji Personalnej (język niemiecki)
Katowice
NR REF.: 1143489


Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Katowicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Administracji Personalnej z językiem niemieckim (HR Administration Specialist)

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie administracji personalnej i dokumentacji pracowników ( tworzenie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, a także administracja danymi). Dodatkowo w zakres obowiązków będzie wchodziło przygotowywanie raportów i statystyk, tworzenie dokumentacji procesowej, doskonalenie procesów HR, a także aktywny kontakt z pracownikami.

Idealna osoba powinna posiadać minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2 i angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (B1).

Nasz klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne warunki finansowe, pakiet benefitów pozapłacowych, możliwość dalszego rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie, a także dogodną lokalizację.

Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry