Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/0740
Obowiązki:
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- umiejętność obsługi oprogramowania kadrowo-płacowego, programu Płatnik
- odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- znajomość przepisów : kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, świadczeń chorobowych, emerytur i rent z funduszu ZUS
- samodzielność, systematyczność i terminowość
- komunikatywność, dyspozycyjność i zaangażowanie
- praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych
Wykształcenie:
Zawód:
- Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Pozostałe wymagania:
- KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- telefoniczny: 82 563-15-55, - można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: kadry@antro.pl Z wybranymi kandydatami pracodawca ustali termin spotkania w sprawie pracy.
Miejsce pracy: płk. Stanisława Dąbka 19, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/04/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat