Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0740


Obowiązki:

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność obsługi oprogramowania kadrowo-płacowego, programu Płatnik
  • odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • znajomość przepisów : kodeksu pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, świadczeń chorobowych, emerytur i rent z funduszu ZUS
  • samodzielność, systematyczność i terminowość
  • komunikatywność, dyspozycyjność i zaangażowanie
  • praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Pozostałe wymagania:

  • KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- telefoniczny: 82 563-15-55, - można również przesyłać CV drogą e-mailową na adres: kadry@antro.pl Z wybranymi kandydatami pracodawca ustali termin spotkania w sprawie pracy.


Miejsce pracy: płk. Stanisława Dąbka 19, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi