Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0293


Obowiązki:

Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie kompletnej dokumentacji do postępowań przetargowych prowadzonych przez Spółkę. Weryfikacja spełnienia warunków do udziału w postępowaniu. Wyszukiwanie postępowań przetargowych, analiza wniosków i prowadzenie rejestru postępowań, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami. Uczestnictwo w różnych projektach firmowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane wykształcenie min. średnie, min. 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, znajomość MS OFFICE, prawo jazdy kat. B, dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu.


Miejsce pracy: Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola, powiat: stalowowolski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Należy kontaktować się osobiście bezpośrednio z pracodawcą.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/05/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi