Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0218


Obowiązki:

1.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych oraz w ramach procedur określonych
w Regulaminie wewnętrznym udzielania zamówień publicznych o wartości nie wymagającej stosowania w/w ustawy, z wyłączeniem postępowań prowadzonych w innych komórkach organizacyjnych zgodnie z ich zakresem zadań.
2.Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
3.Publikacja ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami
i procedurami wewnętrznymi.
4.Udział w pracach komisji przetargowej.
5.Udzielanie informacji, prowadzenie korespondencji z oferentami/wykonawcami.
6.Sporządzanie umów o udzielenie zamówienia, na podstawie przeprowadzonych postępowań.
7.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych
8.Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne.
9.Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji postępowań.
10.Przygotowywanie w zakresie zamówień publicznych projektów zarządzeń, regulaminów, procedur postępowań na polecenie Dyrektora ZOZ.
11.Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dany rok, w oparciu
o zatwierdzony plan finansowy, w tym inwestycyjny.
12.Udział w opracowywaniu planu finansowego, w tym inwestycyjnego.
13.Współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i innymi organami, instytucjami publicznymi zgodnie z ich kompetencjami w zakresie zamówień publicznych.
14.Prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych oraz rejestru umów o udzielenie zamówienia.
15.Koordynacja i realizacja całości problematyki dotyczącej zamówień publicznych w Zespole,
w szczególności poprzez ustalanie trybów i procedur realizacji zamówień z poszczególnych komórek organizacyjnych Zespołu.
16.Koordynacja i nadzór nad realizacją zadań na stanowisku referenta ds. zamówień publicznych.
17.Merytoryczna kontrola dokumentów w oparciu o zawarte umowy.

Wymagane minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, brak



Miejsce pracy: Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 0, miesiące: 1

Wymagane dokumenty: Skierowanie z PUP i CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
31/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi