Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/23/2064
Obowiązki:
Podstawowe obowiązki:
1.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych.
2.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
3.Obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej.
4.Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
5.Udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych.
6.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.
7.Bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów.
8. Proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych.
9. Opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych.
10. Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów.
11. Opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych.
12. Opracowywanie planów i sprawozdań rocznych.
13. Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe. Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2-letnie doświadczenie w zamówieniach publicznych.Znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych.Umiejętność wykorzystywania przepisów w praktyce. Umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji.Umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office). Samodzielność, staranność i dokładność w działaniu oraz dotrzymywanie ustalonych terminów. Poszerzanie wiedzy i rozwoju umiejętności.Mile widziane: Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Podstawowe obowiązki:Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.Obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej.Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.Udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.Bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów.Proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych.Opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów.Opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych.Opracowywanie planów i sprawozdań rocznych.Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.Podstawowe obowiązki:1.Zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych do ustawy oraz przepisów wewnętrznych.2.Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.3.Obsługa publikatorów BZP i platformy zakupowej.4.Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.5.Udział w pracach komisji przetargowych i odwoławczych.6.Monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych.7.Bieżące wspieranie komórek organizacyjnych poprzez pomoc w zakresie stosowania przepisów o zamówieniach publicznych, w szczególności przez wydawanie opinii w zakresie trybu postępowania, uzgadnianie projektów umów i zmian umów oraz projektów innych dokumentów.8. Proponowanie rozstrzygnięć zaistniałych kwestii spornych i problemów w stosowaniu przepisów o zamówieniach publicznych.9. Opracowywanie projektów umów w zakresie udzielenia zamówień publicznych.10. Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów.11. Opracowywanie dokumentacji dotyczących zasad przeprowadzania zamówień publicznych.12. Opracowywanie planów i sprawozdań rocznych.13. Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Miejsce pracy: WINCENTEGO WITOSA 66D, 25-561 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat