Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/0703


Obowiązki:

praca zgodna z nazwą zawodu, m.in.: opracowywanie umów, aneksów, zleceń, dokonywanie analizy projektów umów otrzymanych od inwestorów, prowadzenie korespondencji z inwestorami, podwykonawcami i dostawcami dotyczącej realizacji umów, ubezpieczenia budów, koordynacja przepływu dokumentów, prowadzenie rejestru umów, archiwizacja dokumentów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, budowlane

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe - kierunkowe budowlane (mile widziane administracyjne lub prawnicze), budownictwo, wymagane doświadczenie (min. 1 rok), umiejętności oraz uprawnienia zgodnie z wymogami w zawodzie, orientacja w przepisach prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych


Miejsce pracy: Botaniczna 75, 65-392 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: kontakt na email: b.gawronska@pbozg.pl lubkadry@pbozg.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi