Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1314


Obowiązki:


Zadania:
1) Sprzedaż usług szkoleniowych.
2) Pozyskiwanie klientów, w tym dla szkoleń innowacyjnych i nadzorów oraz w ramach ,wolnego naboru na konkretne kursy szkoleniowe.
3) Stały kontakt z klientami firmy, w tym również potencjalnymi klientami poprzez
bezpośrednie spotkania, kontakt telefoniczny i kontakt w formie elektronicznej.
4) Prowadzenie działań marketingowych, sporządzanie ofert i ogłoszeń na stronach
internetowych i w mediach społecznościowych.
5) Kompleksowa obsługa klienta i realizacja procesu szkoleniowego (w tym prowadzenie dokumentacji szkoleniowej).
6) Sporządzanie harmonogramów pracy wykładowców w uzgodnieniu z Centralą.
7) Sporządzanie i rejestrowanie: ofert szkoleniowych, dzienników szkoleń, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.
8) Ustalanie z klientem szczegółów dot. przeprowadzenia szkolenia zgodnie z
określonymi zasadami.
9) Układanie harmonogramów szkoleń/kursów.
10) Zapewnienie aktualności i kompletności materiałów szkoleniowych.
11) Kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji dot. szkoleń zgodnie z ustalonymi zasadami.
12) Monitorowanie rynku w zakresie zapotrzebowania na szkolenia/kursy.
13) Utrzymywanie stałego kontaktu z Urzędem Dozoru Technicznego (UDT), WDT,
TDT w sprawie szkoleń, w tym również ustalanie terminów egzaminów.
14) Aktualizacja bazy wspólnych szkoleń, w w tym wykładowców.
15) Obsługa programu CRM.
16) Obsługa programu Comarch Optima w zakresie wystawiania faktur.
17) Obsługa kasy, sporządzanie raportów kasowych i comiesięcznych sprawozdań
finansowych.
18) Obsługa kasy fiskalnej.
19) Dokonywanie zakupów urządzeń biurowych w uzgodnieniu z Kierownikiem działu szkoleń oddziału w Pile.
20) Inicjowanie nowych projektów szkoleniowych, projektowanie szkoleń.
21) Bieżące uaktualnianie bazy danych.
22) Osiaganie ustalonych wskaźników, aktywne uczestnictwo w spotkaniach wynikowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • PRAWO JAZDY B
  • DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 2)

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PROGRAMU CRM, COMARCH OPTIMA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DOKŁADNOŚĆ, CZYNNE PRAWO JAZDY BMIN. 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W DZIALE SZKOLEŃ W TYM RÓWNIEŻ PRZYGOTOWANIE PRZETARGÓW ( MILE WIDZIANE)


Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi