Numer oferty: StPr/25/1566
Realizacja zamówień internetowych od przyjęcia po wysyłkę i monitorowanie przesyłek (krajowych i zagranicznych)
Obsługa klientów w procesie sprzedaży w formule: telefonicznej i e-mailowej, obejmująca m.in.: przygotowywanie ofert i wycen, przyjmowanie i obsługa zamówień, udzielanie klientom informacji o wszelkich sprawach związanych z realizacją zamówień, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, zapewnianie wysokiej jakości obsługi
Wsparcie sprzedaży w sklepie stacjonarnym doradztwo, prezentacja produktów, wystawianie dokumentów sprzedaży
Współpraca z magazynem, działem logistyki i działem produkcji w zakresie realizacji zamówień
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 89a, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.