Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/2204
Obowiązki:
Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej BIP: https://pup.slupsk.ibip.pl/public/getFile?id=1049303
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Inicjowanie, organizowanie szkoleń bezrobotnych.
2. Udzielanie osobom uprawnionym informacji oraz pomocy w nabywaniu, podwyższaniu lub zmianie kwalifikacji.
3. Sporządzanie oraz upowszechnianie planu szkoleń.
4. Dokonywanie wyboru instytucji szkoleniowych, którym zostanie zlecone lub powierzone przeprowadzenie szkoleń.
5. Przygotowywanie dokumentów do zawierania umów z osobami uprawnionymi na finansowanie form pomocy z art. 99 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia.
6. Przygotowywanie warunków do zawierania umów szkoleniowych z instytucjami szkoleniowymi.
7. Prowadzenie spraw związanych z dysponowaniem przez urząd środkami na Krajowy Fundusz Szkoleniowy.
8. Gromadzenie danych oraz dokonywanie analiz skuteczności i efektywności organizacji szkoleń.
9. Udzielanie pomocy pracodawcom oraz pracownikom w ramach środków KFS, których celem jest utrzymanie zatrudnienia i rozwój potencjału osób pracujących przez dostosowanie ich wiedzy, umiejętności lub kwalifikacji do wymagań zmieniającej się gospodarki.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:1. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada2008 r. o pracownikach samorządowych).2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.4. Nieposzlakowana opinia.5. Stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku objętym naborem.6. Wykształcenie i staż pracy, w przypadku:- specjalista do spraw rozwoju zawodowego- wykształcenie wyższe i rok stażu pracy w zakresie organizacji szkoleń,- specjalista do spraw rozwoju zawodowego stażysta- wykształcenie wyższe.7. Co najmniej 1 rok stażu pracy (staż pracy oznacza wykonywanie pracy na podstawie stosunku pracy).8. Znajomość zagadnień rynku pracy oraz przepisów niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku objętym naborem, a w szczególności:- ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. poz. 620),- rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 listopada 2025 r. w sprawie Krajowego Funduszu Szkoleniowego (Dz. U. poz. 1641),- RODO rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/697 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 r., poz. 1691). oraz aktów wykonawczych do tych przepisów.9. Pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych, z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe (pożądane):1. Preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej/publicznej.2. Preferowane doświadczenie w Publicznych Służbach Zatrudnienia.3. Preferowane wykształcenie wyższe w kierunku administracji, psychologii, pedagogiki, zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne.4. Preferowane studia podyplomowe, kursy z zakresu rozwoju zawodowego, doradztwa zawodowego, coachingu czy zarządzania zasobami ludzkimi.5. Znajomość przepisów:- ustawy z 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2025, poz. 1071 z póżn. zm.),- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025, poz. 277z późn. zm.),- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2025 poz. 1483),- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawionych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2024 r., poz. 40 z późn. zm.),- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).6. Doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta.7. Umiejętności:- komunikacyjne (wysoka kultura osobista, praca z trudnym klientem, redagowanie pism urzędowych),- analityczne (w tym umiejętność czytania i stosowania w praktyce przepisów prawa, samodzielność, dokładność),- techniczne obsługa komputera, faksu, skanera, poczty elektronicznej,- interpersonalne (w tym empatia, rozwiązywanie konfliktów, zdolność pracy w zespole),- organizacja pracy własnej (w tym umiejętność pracy pod presją czasu, samokontrola, dyscyplina).
Miejsce pracy: Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz osobowy 2. List motywacyjny3. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)4. Kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności powiązanych tematycznie z zakresem obowiązków; tj. certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach, referencje z poprzednich miejsc pracy (jeżeli kandydat/ kandydatka takie posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)6. Oświadczenie o:- posiadanym obywatelstwie,- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,- braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowanej opinii,- stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku objętym naborem,- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.7. Wykaz dokumentów aplikacyjnych składanych przez kandydata/ kandydatkęKwestionariusz osobowy oraz list motywacyjny muszą zostać własnoręcznie podpisane przez kandydata/ kandydatkę. Brak wymaganego podpisu na dokumentach dyskwalifikuje ofertę z dalszej procedury naboru. Każdy dokument składany w formie kopii musi zostać na każdej stronie poświadczony przez kandydata poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu: Za zgodność z oryginałem. Dokument nie poświadczony nie będzie uwzględniany w dalszej procedurze naboru.Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej BIP:https://pup.slupsk.ibip.pl/public/getFile?id=1049303
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/12/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat