Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/7392


Obowiązki:

1) Sporządzanie list płac pracowników szkoły na podstawie otrzymanej dokumentacji zgodnie z harmonogramem.
2) Sporządzanie umów cywilnoprawnych i prowadzenie dokumentacji z tytułu tych umów.
3) Naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych.
4) Dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach.
5) Dokonywanie naliczeń podatków i składek na ubezpieczenia społeczne.
6) Prowadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowych pracowników.
7) Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego.
8) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników ( w tym druki RMUA pracowników).
9) Obsługa programu Płace, Płatnik.
10) Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i informacyjnej.
11) Sporządzanie deklaracji rocznych PIT( Urząd Skarbowy), deklaracji IWA ( ZUS).
12) Sporządzanie zaświadczeń o przychodach uzyskanych przez zatrudnionych emerytów i rencistów i przekazanie ich do ZUS , MSWiA oraz innych instytucji.
13) Przygotowanie druków Rp-7 dla pracowników (w tym byłych pracowników szkoły) oraz dla pracowników kończących pracę w związku z przejściem na emeryturę lub rentę. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • min. średnie ekonomiczne lub wyższe z zakresu rachunkowości, finansów, ekonomii lub pokrewne, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Doświadczenie zawodowe: 1) znajomość programów kadrowo-płacowych ( Vulcan Płace, Płatnik ZUS)2) rzetelność, terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu3) doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych (szkoła, urząd)4) znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych5) znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i świadczeń pracowniczychObywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, pracowitość, odpowiedzialność, dokładność, poczucie obowiązku, zdyscyplinowanie, bezkonfliktowość.


Miejsce pracy: Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi