Numer oferty: StPr/25/7392
1) Sporządzanie list płac pracowników szkoły na podstawie otrzymanej dokumentacji zgodnie z harmonogramem.
2) Sporządzanie umów cywilnoprawnych i prowadzenie dokumentacji z tytułu tych umów.
3) Naliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych.
4) Dokonywanie potrąceń ustawowych z wynagrodzeń pracowników oraz według złożonych indywidualnie deklaracji o potrąceniach.
5) Dokonywanie naliczeń podatków i składek na ubezpieczenia społeczne.
6) Prowadzenie kartotek wynagrodzeń i zasiłkowych pracowników.
7) Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS i Urzędu Skarbowego.
8) Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników ( w tym druki RMUA pracowników).
9) Obsługa programu Płace, Płatnik.
10) Sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i informacyjnej.
11) Sporządzanie deklaracji rocznych PIT( Urząd Skarbowy), deklaracji IWA ( ZUS).
12) Sporządzanie zaświadczeń o przychodach uzyskanych przez zatrudnionych emerytów i rencistów i przekazanie ich do ZUS , MSWiA oraz innych instytucji.
13) Przygotowanie druków Rp-7 dla pracowników (w tym byłych pracowników szkoły) oraz dla pracowników kończących pracę w związku z przejściem na emeryturę lub rentę. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jana Kasprowicza 16, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.