#

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU

Centrum Ubezpieczeń i Turystyki Marek Piskur

Świlcza, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/4950


Obowiązki:

- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej zgodnie z założonym budżetem,
- opracowywanie i nadzór nad przygotowaniem materiałów marketingowych i ich dystrybucją (ulotki, gazety, plakaty, broszury, wizytówki, itp.)
- prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- odpowiedzialność za prawidłowość i rzetelność bazy danych kontrolingowych wykorzystywanych do tworzenia raportów sprzedaży i rentowności dla całej organizacji,
- obsługa Klienta i Partnera,
- bezpośredni kontakt z klientem w siedzibie oraz u klienta,
- prowadzenie rozmów dotyczących ofert,
- odbieranie korespondencji mailowej i telefonicznej,
- dbanie o porządek w miejscu pracy,
- nagrywanie filmików promocyjnych,
- prowadzenie fotorelacji z wydarzeń,
- przygotowanie i prowadzenie prezentacji reklamowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi,
- publikowanie treści na social mediach,
- praca w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku,




Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B
  • OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku - bardzo dobra organizacja pracy i zorientowanie na wyniki- komunikatywność i chęć rozwoju poszerzania swojej wiedzy- znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (niekoniecznie udokumentowana)- znajomość narzędzi do analizy danych marketingowych- tworzenie grafik, filmów reklamowych,- chęć rozwoju i otwartość na nowe projekty,- ukończony kurs latania dronem,- otwartość w kontaktach interpersonalnych,- znajomość trendów w social mediach, - znajomość lub chęć nauki programu Canva


Miejsce pracy: 36-072 Świlcza, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/11/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi