Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1197


Obowiązki:

prowadzenie akt osobowych nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych, sporządzanie umów o pracę, aktów mianowania, rozwiązywanie umów o prace, prowadzenie ZUS,ZFSS, PPK, GUS, PEFRON oraz SIO, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie spraw związanych z mianowaniem, awansem zawodowym nauczycieli, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, administracyjne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe administracja, prawo, ekonomia, kadry płace, 3 lata doświadczenia, znajomość przepisów ustawy karta nauczyciela, Kodeks Pracy oraz aktów osobowych ww. ustawy, podstawowa znajomość języka angielskiego


Miejsce pracy: Kilińskiego 7, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: brak

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi