Numer oferty: StPr/23/5036
- naliczanie wynagrodzeń pracowników - sporządzanie list płac;
- dokonywanie rozliczeń zwolnień lekarskich, ustalanie podstawy naliczenia zasiłków;
- prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS) oraz urzędami w sprawach z zakresu zajęć wynagrodzeń;
- sporządzanie deklaracji podatkowych (w tym PIT-11);
- sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS w systemie PŁATNIK;
- przygotowania deklaracji dla PFRON;
- nadzór nad okresowymi badaniami pracowników;
- sporządzanie zaświadczeń z zakresu wynagrodzeń;
- kontroli ewidencji czasu pracy i rozliczania czasu pracy;
- przygotowywanie raportów i zbiorczych zestawień list płac;
- stałe monitorowanie zmian w przepisach prawa mających wpływ na prawidłowość rozliczania wynagrodzeń;
- Prowadzenie i obsługa PPK;
- wspieranie zespołu księgowego w bieżących sprawach.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: GRANICZNA 4b/5b, 35-326 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.