Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/3522


Obowiązki:

Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem oraz z ustaniem zatrudnienia (w tym: umowy o pracę, aneksy, porozumienia zmieniające, wypowiedzenia zmieniające, świadectwa pracy), prowadzenie ewidencji osobowej pracowników związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, przygotowywanie umów cywilnoprawnych tj. umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o świadczenie usług. Pd). Planowanie nagród jubileuszowych i odpraw emerytalno-rentowych pracowników, e) rozliczanie czasu pracy w tym: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy łącznie z rocznymi kartami ewidencji oraz sporządzanie list obecności, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy /ewidencjonowanie zwolnień lekarskich/ , prawidłowe udzielanie urlopów wypoczynkowych, dodatkowych, okolicznościowych, bezpłatnych, szkoleniowych, zwolnień lekarskich, urlopów macierzyńskich, urlopów wychowawczych, rozliczanie pracy w godzinach nadliczbowych. Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników, rozliczanie miesięcznych limitów kilometrów dla poszczególnych pracowników Ośrodka. Prowadzenie ewidencji i wydawanie legitymacji służbowych. Archiwizacja dokumentacji kadrowej pracowników, sporządzanie sprawozdań dotyczących działalności kadrowej i sprawozdawczości statystycznej. Obsługa programów: PROGMAN, KADRY, PŁACE. Prowadzenie czynności związanych z naborem na wolne stanowiska pracy. Kontrola nad terminowością badań lekarskich i szkoleniami z BHP. Przygotowywanie projektów regulaminów pracy i wynagradzania oraz aktów prawnych dotyczących oceny pracowników. Opracowywanie przy udziale kadry kierowniczej MOPS opisu stanowisk, kompletowanie i przygotowywanie dokumentów osób przechodzących na rentę, emeryturę, prowadzenie rejestru osób objętych ubezpieczeniem emerytalnym, rentowym i zdrowotnym. Zgłaszanie do ZUS pracowników, zleceniobiorców, członków rodzin pracowników, wyrejestrowywanie z ZUS osób po ustaniu tytułu do ubezpieczenia, prowadzenie ewidencji wypadków przy pracy i w drodze do pracy.Praca w poniedziałek 8-16, wtorek-piątek 7:30 - 15:30.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie wyższe, 2-letni staż pracy, znajomość ustaw dotyczących: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeks pracy, kodeks cywilny (w zakresie umów cywilno-prawnych), o systemie ubezpieczeń społecznych, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o pracowniczych planach kapitałowych, znajomość rozporządzeń w sprawie: instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji, organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, sposobu usprawiedliwiania nieobecności w pracy oraz udzielania pracownikom zwolnień od pracy, w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: ukończony kierunek prawo, administracja lub wyższe i studia podyplomowe z zakresu prawa pracy, doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, umiejętność obsługi komputera, predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.


Miejsce pracy: Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,b) list motywacyjny,c) CV zawierające dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,d) kserokopie świadectw pracy,e) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,g) oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o:posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dodatkowe informacje dotyczące naboru:a) kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej,b) kandydaci spełniający wymagania formalne, którzy po analizie dokumentów zostanązakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, będą powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej o terminie i miejscu jego przeprowadzenia,c) Komisja Rekrutacyjna zweryfikuje kompetencje kandydatów podczas rozmowy kwalifikacyjnej,d) kandydaci, których oferty nie spełniają wymagań formalnych nie będą o tym powiadomieni.Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. kadr w terminie do 12 maja 2025 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane o kolejnym etapie rekrutacji.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi