Numer oferty: StPr/25/1935
Zgodnie z ogłoszonym naborem:
https://puplublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=66&p1=szczegoly&p2=14596
Prowadzenie akt spraw osobowych pracowników PUP Lublin w formie papierowej i w programie kadrowo-płacowym;
Kompletowanie dokumentacji kandydatów do pracy, w tym kierowanie kandydatów na wstępne badania lekarskie i szkolenia wstępne BHP oraz p.poż;
Obsługa zatrudnienia, w tym przygotowywanie aktów prawnych dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, przygotowywanie umów o pracę oraz wystawianie świadectw pracy;
Koordynacja szkoleń oraz studiów podyplomowych pracowników, tj. organizacja i ewidencja szkoleń zawodowych i doskonalenia zawodowego;
Przygotowywanie aktów prawnych dotyczących rozmieszczania i wynagradzania pracowników, w tym: delegowanie, przeniesienie, zastępstwa, awanse, podwyżki, przyznawanie nagrody jubileuszowej, przyznawanie dodatków za wieloletnią pracę, itp.;
Prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych;
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym prowadzenie: dowodów obecności w pracy, absencji w pracy, ustalanie i zmiana czasu pracy, ewidencji urlopów wypoczynkowych, ewidencji urlopów macierzyńskich, ojcowskich i wychowawczych, ewidencji urlopów bezpłatnych;
Prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi, np. informowanie pracowników o systemie PPK, zbieranie oświadczeń o przystąpieniu/rezygnacji z PPK itp;
Zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, dokonywanie zmian w dokumentach ubezpieczeniowych oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń;
Prowadzenie dokumentacji służby przygotowawczej pracowników;
Prowadzenie spraw tj. wystawianie kart obiegowych pracownikom, przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, zbieranie oświadczeń pracowników o prowadzeniu przez nich działalności gospodarczej;
Sporządzanie i przekazywanie okresowych sprawozdań z zakresu spraw osobowych do Głównego Urzędu Statystycznego oraz deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych DEK-I-a;
Przygotowywanie procedury konkursów na wolne stanowiska urzędnicze w PUP Lublin oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesu rekrutacji;
Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, tj. prowadzenie dokumentacji ZFŚS, przyjmowanie wniosków, rozliczanie świadczeń socjalnych itp.;
Udzielanie konsultacji i wyjaśnień pracownikom w sprawach kadrowych;
Archiwizowanie dokumentacji kadrowej zgodnie z przepisami;
Współpraca z działem Finansowo-Księgowym;
Organizacja i koordynacja szkoleń BHP pracowników;
Współdziałanie ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników, prowadzenie rejestru badań profilaktycznych;
prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora PUP Lublin.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: MEŁGIEWSKA 11C, 20-209 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Zgodnie z ogłoszonym naborem:https://puplublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=66&p1=szczegoly&p2=14596
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres www: www.puplublin.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.