Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/0514


Obowiązki:

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, zleceniobiorców, w tym cudzoziemców. Naliczanie wynagrodzeń i delegacji. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość MS OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe; min. 2-letnie doświadczenie jako specjalista ds. kadr i płac. Znajomość programu Płatnik, MS OFFICE (EXCEL); znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych; mile widziana znajomość programu Gratyfikant nexo. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.


Miejsce pracy: Polna 101, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/03/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi