Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/7426


Obowiązki:

Sporządzanie dokumentów kadrowych, sporządzanie list płac, prowadzenie teczek osobowych pracowników, obsługa PPK. Zgłaszanie, wyrejestrowanie oraz aktualizowanie danych w programie Płatnik. Sporządzanie deklaracji DRA, PIT, GUS i PFRON oraz utrzymywanie stałego kontaktu z klientami. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych kilku podmiotów na raz. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30. Możliwa praca w jednej z dwóch lokalizacji: ul. Armii Krajowej 116/15 (Sopot) lub ul. Rajska 8 (Gdańsk).



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość aktualnych przepisów podatkowych z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa pracy oraz programu Płatnik i Optima, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i zaangażowanie. Mile widziana znajomość języków obcych.


Miejsce pracy: Armii Krajowej 116/15, 81-824 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi