Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0691


Obowiązki:

1. administrowanie sprawami pracowniczymi, w tym prowadzenie dokumentacji kadrowej, ewidencji czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania określonych zawodów, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz szkoleń BHP
2. obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, aktualizowaniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych
3. sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych do ZUS
4. zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnionych pracowników oraz zleceniobiorców, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie z ubezpieczeń
5. przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych na potrzeby Zarządu
6. sporządzanie niezbędnych deklaracji do ZUS i US a także informacji do PFRON
7. obsługa PPK
8. obsługa ubezpieczenia na życie
9. bieżąca obsługa pracowników oraz zleceniobiorców
10. współpraca z biurem prawnym w temacie przygotowania projektów regulaminów i zarządzeń Zarządu w zakresie prawa pracy i ich aktualizowanie
11. realizacja procesów rekrutacji i doboru kadr, szkoleń i rozwoju oraz motywowania (w tym wynagradzania) pracowników
12. współpraca z podmiotami zewnętrznymi tj. PUP, ZUS, US, PIP,
13. realizacja spraw dotyczących certyfikacji ISO w zakresie kadr oraz uczestnictwo w audytach z tym związanych
14. ścisła współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń finansowych i raportowania oraz uzgadniania sald na kontach księgowych dotyczących płac oraz wprowadzanie faktur kosztowych,
15. obsługa sekretariatu (przyjmowanie poczty przychodzącej, jak i wychodzącej, obsługa telefoniczna interesantów



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomość przepisów prawa pracy
  • znajomośc przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego osób fizycznych
  • obsługa komputera MS Office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)

Wymagania dodatkowe:

Języki:

  • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący

Wymagania pożądane:

Umiejętności i uprawnienia:

  • znajomośc programu Comarch ERP Optima



Miejsce pracy: Olsztyńska 2, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: CV na adres email: elzbieta.lis@szklohartowane.pllub osobiście w siedzibie firmy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi