Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/7207


Obowiązki:

Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Weryfikacja ewidencji i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płac oraz PK. Obsługa kadrowo-płacowa w zakresie rozwiązywania umów o pracę (wypowiedzenia, świadectwa pracy, odprawy, zaświadczenia ERp-7, Z-3). Pełna obsługa Programu Płatnik (generowanie i wysyłka deklaracji zgłoszeniowych, rozliczeniowych, sporządzenie korekt), rozliczanie zasiłków i składek ZUS, kontrola poprawności rozliczeń. Rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (Pit-4). Przygotowanie raportów, rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości w zakresie ZUS, GUS kontakt z ZUS, GUS, US. Przygotowanie raportów i informacji na potrzeby Kanclerza i Rektora. Obsługa kontroli i audytów, (jeden raz na rok lub kilka lat). Obsługa administracyjna benefitów (m.in. opieka medyczna, platforma, ubezpieczenia). PEFRON. Udział i raportowanie posiedzeń Senatu WSTiH (dwa razy w roku). Udział w komisji stypendialnej studentów. Praca od poniedziałku do piątku, elastyczny czas pracy. Możliwość pracy zdalnie oraz stacjonarnie.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • doświadczenie w zawodzie, min. 3 lata, znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Word), Symfonia, Płatnik. Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu rozliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego oraz chęć do aktualizacji wiedzy. Zdolność do analitycznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy i dyspozycyjność. Umiejętność pracy w zespole.


Miejsce pracy: Ks. Leona Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: CV przesyłać: ada.zacharewicz@wstih.pl

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi