Numer oferty: StPr/19/0338
-sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy
- prowadzenie akt osobowych
- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
- ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników
- naliczanie urlopów, rozliczanie nieobecności
- sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku
- przygotowywanie dokumentów: zaświadczenia, aneksy, świadectwa pracy, karty zasiłkowe;
- wprowadzanie danych w systemie kadrowo-płacowym oraz przygotowywanie. raportów na potrzeby wewnętrzne firmy,
- sporządzanie i przekazywanie do właściwych urzędów sprawozdawczości dotyczącej PIT, ZUS, US i PFRON,
- obsługa umów cywilnoprawnych.
- prowadzenie ewidencji floty firmowej i telefonów firmowych
- prowadzenie pocztowego rejestru nadawczego
- wystawianie faktur najemcom
- wymagana samodzielność
- wymagane doświadczenie w obszarze obsługi kadrowej wymagana dobra znajomość pakietu Office (MS Word, MS Excel) oraz programu Płatnik
- wymagana znajomość przepisów dotyczących obsługi kadrowej
Umiejętności i uprawnienia:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Krzeszowska 62, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon
Osoba do kontaktu: Monika Solak
Telefon: 84 688 11 34
Email: kadry@mewa.com.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.