Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0566
Obowiązki:
przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów; prowadzenie spraw z zakresu utraty statusu osoby bezrobotnej
i poszukującej pracy; ustalenie uprawnień do zasiłku; naliczanie wypłat zasiłków dla osób bezrobotnych, oraz stypendiów z tytułu odbywania staży i szkoleń; rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Zawód:
- Specjalista administracji publicznej
Pozostałe wymagania:
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 20 marca 2025 roku o rynku pracy i służbach zatrudnienia; znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego; mile widziane doświadczenie w administracji publicznej lub dziedzinie pokrewnej administracji; gotowość do samodoskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych; dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowewymagane dokumenty: życiorys z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; kopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) dokumentów poświadczających posiadany staż pracy (świadectwo pracy, zaświadczenia, itp.); kopie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i uprawnienia (dyplom ukończenia studiów, zaświadczenia, itp.); oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; zgoda na przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy (druk do pobrania ze strony internetowej BIP PUP Puławy); oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania ze strony internetowej BIP PUP Puławy);poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie.
Miejsce pracy: Lubelska 2G, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Puławach ul. Lubelska 2G (pok. 205, I piętro) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw ewidencji i świadczeń w Dziale Ewidencji i Świadczeń w terminie do dnia 22 sierpnia 2025 roku do godz. 15.00
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/08/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat