Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0145


Obowiązki:

-sporządzanie ofert przetargowych
-wycena robót budowlanych,głównie drogowych
-składanie zapytań ofertowych,kontakt i pozyskiwanie podwykonawców
- analiza projektów drogowych oraz dokumentacji przetargowej
- sprawdzanie przedmiarów
-analiza i porównywanie ofert podwykonawców oraz ofert przetargowych



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: budowlane ewentualnie ekonomiczne
  • wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: budowlane ewentualnie ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • znajomość obsługi komputera MS Office,programu Norma Pro,Autocad,obsługa sprzętu biurowego,znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,prawo jazdy kat.B,mile widziane uprawnienia budowlane(preferowane drogowe) dodatkowe wymagania:samodzielność w działaniu,własna inicjatywa,rzetelność , skrupulatność, obowiązkowość, terminowość, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, komunikatywność.


Miejsce pracy: 11-430 Podlechy 19, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: kontakt tel .897510085 wew.21 email:owm@pbdim.com.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
02/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi