Numer oferty: StPr/25/2039
Realizacja zadań związanych z procesem zamówień publicznych, weryfikacja zgodności procesu zakupów dokonywanych w spółce z Prawem zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi, stała analiza procesów dokonywania zakupów, organizacja zamówień publicznych oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, przygotowanie sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Bieławin 9, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - Uwaga! Wysyłając dokumenty rekrutacyjne na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych. Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.
Adres www: https://pum.chelm.pl/struktura/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.