Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2018


Obowiązki:

Obsługa kadrowa pracowników. Organizacja rekrutacji. Organizacja i nadzorowanie szkoleń. Zaangażowanie w procesy HR. Nadzór nad terminowością badań lekarskich, odnowienia uprawnień. Współpraca z agencjami pośrednictwa pracy. Zarządzanie sprawami socjalnymi. Współpraca ze stanowiskiem d/s płac.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 5)

Pozostałe wymagania:

  • [Umiejętność 1] : Samodzielność, znajomość przepisów prawa pracy w zakresie prowadzonych spraw, znajomość procesów personalnych, znajomość pakietu MS Office. Wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kadrową pracowników. Wymiar czasu pracy : 3/8 etatu. Godziny pracy: 10.00-13.00 (możliwość uzgodnienia dogodnych dla kandydata godzin pracy).KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty z CV: ul. Bieławin 9, 22-100 Chełm.


Miejsce pracy: Bieławin 9, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://pum.chelm.pl/struktura/


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi