Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Specjalista Customer Service odpowiadać będzie za bieżącą współpracę oraz nowe projekty z międzynarodowymi klientami OEM (B2B), producentami samochodów osobowych. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać i monitorować terminowość i ciągłość przepływu zamówień i dostaw do klientów, obsługiwać procesy reklamacyjne i uczestniczyć w nowych uruchomieniach i audytach klientów.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowy producent rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, współpracujący z największymi markami (OEM) na świecie. Uznany w regionie pracodawca, który w związku z rozbudową zakładu i nowymi projektami, poszukuje do swojego zespołu doświadczonego Specjalistę Customer Service

Opis stanowiska

  • Zapewnienie płynnego przepływu zamówień
  • Wewnętrzna koordynacja zleceń klientów pomiędzy zaangażowanymi działami
  • Kontakt z klientami; potwierdzanie zamówień, weryfikacja zgodności
  • Weryfikacja danych materiałowych w systemie
  • Wprowadzanie i weryfikacja zamówień klientów w systemie SAP
  • Analiza zapotrzebowań klienta (SAP/portale klienta)
  • Monitorowanie terminów dostaw
  • Przygotowywanie faktur i przekazywanie do działu finansowego
  • Tworzenie dokumentów wysyłkowych
  • Kontakt z agencjami spedycyjnymi
  • Współpraca z pozostałymi działami (magazyn, finanse, itp.)

Profil kandydata

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane w obszarze logistyki)
  • Bardzo dobra znajomość angielskiego
  • Dobra znajomość systemu SAP
  • Bardzo dobra znajomość programów z pakietu MS Office (w tym programu Excel)
  • Znajomość procesów logistycznych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dokładność i umiejętności analityczne
  • Samodzielność
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferujemy

  • Duże możliwości rozwoju i kariery
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilna umowa o pracę
  • Praca 50/50 w modelu home office
  • Wczasy pod gruszą
  • Szkolenia i podnoszenie kwalifikacji
  • Opieka medyczna
  • Karta Multisport

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Logistyka
do góry