HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko: Specjalista administracyjny z językiem francuskim
Główne zadania:
- obsługa informacji dotyczących profilu firmy i użytkownika
- dodawanie i usuwanie użytkowników
- obsługa informacji bankowych.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy, sprzyjającą rozwojowi pozazawodowemu i aktywnej działalności w wielu organizacjach firmy,
- Ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, plan emerytalny oraz dofinansowanie do karty Multisport
- Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach z klientami zagranicznymi.