#

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - PODINSPEKTOR

URZĄD MIEJSKI W KAMIEŃSKU

Kamieńsk, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0929


Obowiązki:

1. Organizowanie i obsługa sesji Rady Miejskiej, posiedzeń komisji oraz innych spotkań, w tym:
a) przygotowywanie i kompletowanie materiałów niezbędnych do prawidłowego przebiegu obrad, w tym projektów uchwał, uzasadnień i materiałów informacyjnych.
b) weryfikacji i terminowości dokumentów wpływających na obrady.
c) przygotowywanie porządku obrad
d) terminowe powiadomienie radnych o terminach i miejscach posiedzeń.
e) protokołowanie sesji i posiedzeń komisji.
2. Przekazywanie organowi wykonawczemu gminy wniosków, opinii i wystąpień Rady Miejskiej oraz jej komisji.
3. Prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, w tym:
a) przekazywanie aktów prawa miejscowego do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym.
b) publikowanie uchwał w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
c) przekazywanie uchwał do badania zgodności z przepisami do Wojewody Łódzkiego Izby Obrachunkowej.
d) przekazywanie uchwał do merytorycznych wydziałów celem realizacji.
e) obsługa systemów do elektronicznych posiedzeń i transmisji sesji.
4. Prowadzenie pełnej dokumentacji działaności Rady Miejskiej i jej komisji, w tym gromadzenie, archiwizacja i udostępnienie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5) Udzielanie pomocy radnym Rady Miejskiej w wykonywaniu mandatu.
6. Prowadzenie rejestru interpelacji, wniosków oraz zapytań radnych i ich przekazywanie organowi wykonawczemu.
7. Prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady oraz nadzorowanie ich terminowego załatwiania.
8. Prowadzenie korespondencji związanej z Radą Miejską, w tym rejestrowanie i przekazywanie dokumentów zgodnie z dekretacją.
9. Obsługa oświadczeń majątkowych radnych, w tym:
a) przyjmowanie i rejestracja oświadczeń
b) przekazywanie zarejestrowanych oświadvczeń - Przewodniczącemu Rady Miejskiej
c) publikowanie w BIP Gminy Kamieńsk
d) przekazywanie kopii wraz z PIT do właściwego urzędu skarbowego
10. Przekazywanie list obecności radnych z sesji i posiedzeń komisji do Referatu Finansowo - Księgowego w celu ustalenia należnych diet.
11. Współpraca z Przewodniczącym Rady, komisjami Rady oraz ogranem wykonawczym gminy w zakresie realizacji zadań stautowych Rady.
12. Wykonywanie czynności związanych ze współdziałaniem Rady z organami władzy państwowej, jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami społecznymi, politycznymi i związkami zawodowymi.
13. Przygotowywanie informacji do BIP oraz na stronę internetową Gminy w zakresie prowadzonych spraw.
14. Opracowywanie materiałów do raportu o stanie Gminy w zakresie prowadzonych spraw.
15. Opracowywanie projektów uchwał, zarządzeń oraz wykonywanie uchwał i zarządzeń w zakresie prowadzonych spraw.
16. Planowanie, ewidencjonowanie i terminowe rozliczanie wydatków budżetowych związanych z realizacją przydzielonych zadań zgodnie z obowiązujacymi przepisami.
17. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązujących na stanowisku pracy.
18. Sporządzanie sprawozdań, analiz i informacji w zakresie prowadzonych spraw.
19. Zakładanie, prowadzenie, kompletowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitymi rzeczowymi wykazem akt oraz instukcją archiwizacji zakładowej.
20. Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i problemach w ich realizacji.
21. Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Kierownictwo urzędu w zakresie prowadzonych spraw.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • ! obsługa urządzeń biurowych
  • dobra znajomośc obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego oraz urządzeń biurowych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej


Miejsce pracy: Wieluńska 50, 97-360 Kamieńsk, powiat: radomszczański, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny ( własnoręcznie podpisany)2. Życiorys/curriculum vitae, z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej (własnoręcznie podpisany)3. Oryginał kwestonoariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (własnoręcznie podpisany)4. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie poświadczające wymagany staż pracy.5. Kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodnosć z oryginałem). 7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejetnościach ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem)8. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (własnoręcznie podpisane)9. Oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na sanym stanowisku (własnoręcznie podpisane)10. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (własnoręcznie podpisane)11. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (własnoręcznie podpisane)12. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetważanie danych odobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (włanoręcznie podpisane)13. Referencje lub oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii ( w przypadku kserokopii referencji - poświadczone za zgodność z oryginałem prze z kandydata)14. W przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata)Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Kamieńsku ul. Wieluńska 50 (pok. Nr. 1.07) lub przesłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym w Urzędzie Miejskim w Kamieński" w terminie do dnia 27.10.2025r. do godz. 12.00 ( decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do Urzędu - nie data nadania w placówce pocztowej.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi