Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista Administracji Personalnej
Miejsce pracy: Skawina
Kogo szukamy?
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy ,etc.)
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy;
przygotowywanie i wprowadzanie danych do listy płac;
monitorowanie terminu badań i szkoleń BHP pracowników;
sporządzanie zestawień oraz raportów na potrzeby firmy;
obsługa systemu kadrowo-płacowego;
Inne prace biurowe;
Czego oczekujemy?
Umiejętności pracy w zespole;
Dyspozycyjności, komunikatywności i wysokej kultury osobistej;
Dokładności, staranności i terminowości;
Doskonałej organizacji pracy, samodzielności, odpowiedzialności;
Dobrej znajomości pakietu MS Office;
Znajomości przepisów prawa pracy;
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Prywatną opiekę medyczną
Pakiet pozafinansowych świadczeń (opieka medyczna, karta MultiSport, program kafeteryjny MyBenefit);
Pracę w przyjaznej atmosferze;
Numer referencyjny: SA/10/VCH
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?