Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0711


Obowiązki:

a) sporządzanie list płac dotyczących wynagrodzeń wszystkich pracowników szkoły;
b) sporządzanie list płac dotyczących wypłat z ZFŚS;
c) obsługa bankowego konta internetowego;
d) prawidłowe i terminowe składanie miesięcznych i rocznych deklaracji rozliczeniowych ubezpieczeniowych, podatkowych i składek PPK;
e) prawidłowe i terminowe składanie deklaracji w zakresie zgłaszania do ubezpieczenia społecznego i wyrejestrowywania w programie Płatnik ZUS;
f) obliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego;
g) przygotowanie danych dotyczących zagadnień płacowych niezbędnych do sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych oraz analiz i planowania budżetowego;
h) sporządzanie sprawozdań dotyczących wynagrodzeń (np. sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego; sprawozdań SIO, itp.) dla organu prowadzącego szkołę, sprawozdań GUS;
i) sporządzanie i wysyłanie do US deklaracji PIT;
j) sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniach dla obecnych i byłych pracowników;
k) rozliczanie dochodów emerytów dla potrzeb ZUS;
l) ewidencja biletów MZK przychód i imienny rozchód;
m) archiwizacja dokumentacji płacowej.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie;b) biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;c) kandydat spełnia jeden z poniższych warunków: - posiada wykształcenie średnie / średnie branżowe i trzyletni staż pracy lub - posiada wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, administracyjnym; d) kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;e) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego;f) kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;g) znajomość aktów prawnych związanych z funkcjonowaniem placówki oświatowej (Karta Nauczyciela, Kodeks pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, PPK).2.Wymagania dodatkowe:a) doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 2 lata;b) umiejętność obsługi komputerowych programów firmy VULCAN Płace, Kadry, Microsoft Office, Sytemu Informacji Oświatowej, Płatnik; c) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji i współpracy w zespole;d) znajomość przepisów oświatowych i samorządowych;e) znajomość przepisów płacowych, podatkowych;f) znajomość przepisów ZUS, PPK, GUS, PFRON. szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP II LO w Koszalinie


Miejsce pracy: Józefa Chełmońskiego 7, 75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30, pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP II LO w Koszalini: lo2.koszalin.ibip.pl/public/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi