Opis stanowiska pracy
Social Media Performance Specialist
Poznań
NR REF.: 1194125
Dla naszego Klienta, globalnego producenta i dystrybutora z branży dziecięcej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Social Media Performance Specialist.
Zakres obowiązków:
- Planowanie i realizacja kampanii paid social
- Tworzenie, prowadzenie i podsumowywanie media planów w zakresie płatnych kampanii
- Ścisła współpraca z działem komunikacji, a także z działem e-commerce
- Praca na KPI, analiza danych i rekomendacje działań
- Współpraca z agencjami oraz zespołami kreatywnymi i marketingowymi
- Monitorowanie trendów, konkurencji, benchmarków i wdrażanie usprawnień
Wymagania:
- Min. 2 lata doświadczenia w kampaniach paid social (Meta, TikTok, Pinterest, ew. LinkedIn)
- Znajomość narzędzi:Meta Ads Manager, TikTok Ads Manager, Pinterest Ads Manager, LinkedIn Campaign Manager, Google Analytics 4 (GA4), Looker Studio, zaawansowany Excel
- Znajomość planowania i egzekucji kampanii performance oraz tworzenia i analizowania media planów
- Doświadczenie we współpracy z agencjami (mediowymi, kreatywnymi) – koordynacja, egzekucja, dbanie o jakość i spójność
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. B1/B2
- Praca na KPI (CPM, CPC, ROAS, CTR, konwersje) – analiza i rekomendacje działań optymalizacyjnych
- Umiejętność prowadzenia analizy trendów w social media, konkurencji i benchmarków – zorientowanie na rozwój i skuteczność
- Silna orientacja na wyniki i skuteczność kampanii
- Samodzielność, dobra organizacja pracy
- Umiejętność współpracy z zespołem i partnerami zewnętrznymi
Nasz Klient oferuje:
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania, umowa o pracę
- Przyjazną, nieformalną atmosferę, środowisko pracy, które ceni jakość, dynamikę i odpowiedzialność
- Zespół specjalistów otwarty na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania
- Elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie 07:00–09:30)
- Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę lunchową, MultiSport, prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie przedszkola, wsparcie dla rodziców
- Program wsparcia pracowników (EAP), finansowane grupowe zajęcia językowe, dofinansowanie rozwoju zawodowego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, upominki z okazji ważnych wydarzeń, płatny urlop urodzinowy (pół dnia), Program Poleceń Pracowników
- Spotkania integracyjne firmowe i zespołowe
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi AI wspierających pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media