Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2021.

Opis stanowiska pracy

SHE Associate Manager

woj . lubuskie



Responsabilities

Ensure all Health, Safety legal requirements, policies, standards, procedures are interpreted, communicated, documented and systems exist to ensure the company is compliant with current legislation and company policy regarding SHE.

• Develop, implement, maintain, communicate and continuously improve the Health and Safety management system for the business, ensuring that all relevant paperwork and reports are completed and issued to relevant parties as required.

• Design, implement, monitor and report site SHE performance, analyse trends and develop actions plans to deliver site targets regarding SHE.

• Identification and coordination of SHE training and development for managers, enabling effective management of SHE in every respect and ensuring that key personnel involved in Health & Safety activities are competent to fulfil their responsibilities.

• Promote and drive a culture of continuous improvement of Health & Safety and best environmental practice through the effective engagement of the workforce.

• Monitor site risk assessment process and provide assistance / advice to site assessors to ensure site risk assessments / safe systems of work are maintained and meet regulatory requirements.

• Co-ordinate Business Unit actions with regard to enforcement authorities / loss adjusters and that any communications are reported to the Head of Operations.

Required Skills / Experience / Competencies

Bachelors degree from an academic university in Occupational Safety, Industrial Hygiene, Environmental Science, Engineering or related discipline

5+ years of progressively increasing SHE leadership responsibility in a global manufacturing organization

Project management experience to enable prioritization and management of multiple projects to completion

Must speak good English

Self-motivated and engaging with gravitas

Strategic and Hands on

Adaptive thinker

Strong Leadership and Management skills

Able to influence, gain buy -in with strong communication skills

Strong coach and mentor



Prezentacja firmy

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest... w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

W Antal od zawsze cenimy ekspercką wiedzę, dlatego jako jedna z pierwszych firm rekrutacyjnych w Polsce zaczęliśmy działać w ramach wyspecjalizowanych dywizji. Branżowe ukierunkowanie naszych konsultantów sprawia, że są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, posiadającymi unikalną wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi oraz najnowszych trendów na rynku pracy.

Do każdego z projektów angażujemy indywidualnie dobrany zespół specjalistów Antal. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, gwarantującą osiągnięcie celu oraz satysfakcję z przeprowadzonych działań.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Automatyka , Praca Praca na produkcji
do góry