Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Obsługa magazynu części serwisowych, zamawianie części zamiennych
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami krajowymi oraz zagranicznymi
Uczestnictwo w szkoleniach i warsztatach
Wymagania
wykształcenie wyższe (preferowane o profilu technicznym)
znajomość pakietu MS Office
znajomość języka angielskiego umożliwiająca posługiwanie się dokumentacja serwisową i prowadzenie korespondencji
uprawnienia SEP 1kV
umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu pracy
łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów
zaangażowanie i chęć do stałego podnoszenia kwalifikacji
dyspozycyjność do częstych wyjazdów służbowych
prawo jazdy kat. B
Prezentacja firmy
Firma MEDEN Sp. z o.o. jest jednym z największych polskich dostawców spr...
Firma MEDEN Sp. z o.o. jest jednym z największych polskich dostawców sprzętu
i rozwiązań systemowych w dziedzinie ochrony zdrowia.
Oferuje swoim klientom najwyższej jakości sprzęt, serwis oraz nowoczesne technologie w zakresie wyposażenia sal operacyjnych, klinik i gabinetów specjalistycznych. Zapewnia kompleksowe usługi związane ze sprzedażą, dystrybucją oraz serwisem sprzętu medycznego oparte na efektywności kosztowej i funkcjonalności rozwiązań.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
26/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Inżynieria, Praca Energetyka, Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Inne
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?