#

Service Quality Coordinator

Hays Poland

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Poland

Service Quality Coordinator

Wroclaw
Service Quality Coordinator
Wroclaw
NR REF.: 1174916

Dla naszego klienta, firmy z sektora medycznego poszukujemy kandydatów na stanowisko Service Quality Coordinator.
 Stanowisko to jest odpowiedzialne za przegląd jakości krajowych i międzynarodowych rejestrów usług. Kluczowe obowiązki:
  • Przetwarzanie zapisów usług zgodnie z SRW1190050, ServiceMax Service Record i Complaint QA Work Instruction, w tym wewnętrzne organizacje usługowe i Contract Service Providers (CSP), sprawdzające dokładność, kompletność i poprawność zleceń pracy oraz załączonych lub uzupełniających dokumentów.
  • Komunikacja bezpośrednio z podmiotami usługowymi w celu wyjaśnienia lub poprawienia dokumentacji serwisowej.
  • Koordynowanie z Field Assurance (FA) w celu wyjaśnienia kwestii związanych z powiązanymi rekordami reklamacji, tak aby rekordy można było zamknąć w odpowiednim czasie zgodnie z datami docelowymi i wymogami regulacyjnymi.
  • Informowanie kierownictwa o niespójnościach lub niepoprawnych albo brakujących informacjach związanych z zainstalowanymi rekordami produktów.
  • Wykonywanie czynności związanych z wydaniem produktu dla serwisów nieuprawnionych do wykonywania takich funkcji.
  • Wykonywanie przeglądów historii urządzeń (DHR) oraz analizy trybów i skutków awarii procesu (PFMEA) w celu wsparcia dochodzeń w sprawie reklamacji.
  • Informowanie kierownictwo o problemach, sytuacjach, szansach i postępach.
  • Service Leader na Europę/Bliski Wschód, Azję
Kwalifikacje edukacyjne i wcześniejsze doświadczenie:
  • Stopień Associate w Business Management, Medical Office Admin lub pokrewna dziedzina
  • Mile widziane doświadczenie z SAP
  • 1 do 3 lat doświadczenia (preferowana branża urządzeń medycznych), quality management, service max or salesforce
Umiejętności zawodowe i kluczowe kompetencje:
  • Znajomość systemów zarządzania usługami ServiceMax lub TrackWise
  • Biegła znajomość Microsoft Office, w tym Microsoft Word i Excel
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • Umiejętność budowania relacji wewnątrz organizacji
  • Możliwość wykonywania wielu zadań i szybkiego dostosowywania się do zmian
Pożądane/dodatkowe umiejętności i wiedza:
  • Dobre zarządzanie czasem
  • Umiejętność bycia samodzielnym starterem
Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 6 miesięcy ( z możliwością przedłużenia), możliwość pracy hybrydowej, sprzęt niezbędny do wykonywania pracy, możliwość pracy w środowisku z branży medical, pakiet benefitów pozapłacowych, szybki i zdalny proces rekrutacyjny .

 Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi