
Service Manager
GdanskGdansk
NR REF.: 1182036
Your new company
Naszym klientem jest globalna firma technologiczna, która zapewnia firmom i osobom prywatnym usługi i technologie inspirujące innowacje, poprawiające zrównoważony rozwój i stymulujące rozwój biznesu.
Obecnie do warszawskiego zespołu poszukujemy doświadczonego Service Managera, który będzie odpowiedzialny za efektywne zarządzanie pracą zespołu w celu realizacji zadań obsługi serwisowej i gwarancyjnej dla naszych klientów.
Your new role
- Nadzór i kontrola pracy podległych pracowników w celu realizacji zadań obsługi serwisowej i gwarancyjnej.
- Wspieranie procesu sprzedaży oraz utrzymania Klientów.
- Regularna analiza procesów operacyjnych w celu ich ciągłego doskonalenia, proponowanie i wdrażanie stosownych zmian.
- Udział w projektach europejskich i lokalnych w obszarze Serwisu, oraz w zakresie Sprzedaży usług.
- Optymalizacja efektywności systemu planowania i realizacji zleceń serwisowych.
- Nadzór i bieżące wspieranie działań w procesie rozwiązywania reklamacji.
- Analiza wskaźników wydajności (KPI, SPI) oraz podejmowanie działań usprawniających/naprawczych.
- Prowadzenie oceny pracowniczej w tym przydzielanie celów, nadzór nad ich realizacją oraz współtworzenie planów rozwojowych.
- Usprawnienie procesu obrotu produktem używanym w zakresie tonerów, części i urządzeń zastępczych.
- Nadzór oraz podejmowanie działań celem utrzymania optymalnych stanów magazynowych.
- Udział w projektach sprzedażowych w zakresie Usług Serwisu (w obszarach: Office Printing, Production Printing, Service Advantage oraz innych realizowanych przez Spółkę).
- Akceptacja umów serwisowych pod kątem poziomów świadczenia usług serwisowych (tzw. SLA), wyceny kontraktów serwisowych, usług dodatkowych, sprawdzenia poprawności umowy dla urządzeń segmentu Production Printing, Office Printing oraz Service Advantage.
- Uczestnictwo w spotkaniach konferencyjnych (lokalnych i międzynarodowych) dotyczących zagadnień serwisowych.
- Współtworzenie i analiza raportów na potrzeby Klientów oraz raportów wewnętrznych.
- Aktywne uczestnictwo w przygotowaniu planowaniu budżetu, a następnie nadzór nad jego realizacją.
What you39ll need to succeed
- Wiedza techniczna, preferowane wykształcenie kierunkowe
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej, w tym schematów i katalogów części.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pozwalającym na swobodną komunikację
- Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie w pracy w obszarze serwisu
- Umiejętność pracy w środowisku korporacyjnym - doświadczenie w pracy z targetami wykonawczymi i wskaźnikami efektywności
- Umiejętność konsekwentnego dążenia do osiągnięcia celów biznesowych
- Umiejętność skoncentrowania się na poszukiwaniu efektywnych rozwiązań
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność priorytezacji działań i organizacji pracy własnej i całego zespołu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do efektywnego budowania relacji zespołowych oraz z klientami
What you39ll get in return
- Hybrydowy model pracy
- Prywatną opieka zdrowotną w LuxMed
- Karta Multisport
- Prywatne ubezpieczenie na życie
- Platforma e-learningowa
- Premia roczna
- Samochód służbowy
What you need to do now
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
