#

Service desk with spanish

Cyclad Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Cyclad Sp. z o.o.

Service desk with spanish

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok

Wykształcenie: Podstawowe

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Obsługa klienta

Cyclad Sp. z o.o.

Informacje o projekcie:
• Branża: IT
• Lokalizacja: Katowice
• System pracy: Praca zmianowa
• Typ kontraktu: Umowa o pracę
• Wynagrodzenie: 4 200 - 4 900 pln/brutto/msc
• Start: ASAP

Zakres projektu:

  • Zarządzanie zdarzeniami serwisowymi/wnioskami od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi;
  • Zapewnienie użytkownikom wsparcia i usługi, poprzez rozwiązanie jak największej liczby połączeń; odbieranie, ustalanie priorytetów;
  • Selekcjonowanie w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji zgodnie z umowami o gwarantowanym poziomie usług (SLA), śledzenie otwartych zgłoszeń i monitorowanie postępu zgłoszenia zgodnie z SLA, zamykanie pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu;
  • Ciągła współpraca z zespołami IT Operations Management L2/L3;
  • Praca zespołowa, wielozadaniowość w dynamicznym środowisku pracy



Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi