Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Szwajcarska, nowoczesna firma technologiczna. Klient jest wiodącym dostawcą rozwiązań e-biznesowych w Europie. Firma oferuje kompleksowe i zintegrowane rozwiązania dla handlu elektronicznego i cyfrowej komunikacji.
Poszukujemy osoby, który dołączy do wrocławskiego zespołu jako Service Desk Specialist dla wewnętrznych i zewnętrznych klientów.
Główne obowiązki:
Wsparcie dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych na poziomie 1 oraz częściowo 2
Wewnętrzne wsparcie dla pracowników z zakresu systemu ERP (w tym raportowanie)
Kontakt z klientami
Znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego na poziomie minimum C1
Znajomość pakietu Office, systemu Windows, Active Directory, Exchange, Remote Desktop
Doświadczenie z pracą z produktami Atlassian
Wiedza w zakresie technologii serwerowych takich jak Windows/Linux Server
Mile widziane:
Doświadczenie z systemem macOS
Firma oferuje:
Elastyczną formę współpracy (Uop/ B2B).
Pracę hybrydową
Elastyczne godziny pracy.
Sprzęt: MacBook Pro 16” lub Dell Precision 5550,
Imprezy integracyjne.
Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet Multisport.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?