Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 31/10/2020.

Service Desk Specialist z niemieckim

Wrocław, dolnośląskie

Power Media

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest firma o szwajcarskim kapitale, która oferuje nowoczesne rozwiązania technologiczne  dla e-biznesu – Klientów takich jak: Mercedes, Credit Suisse, Jura, Hornbach i wielu innych.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Service Desk Specialist do zespołu we Wrocławiu.

Twoje zadania na tym stanowisku pracy to m.in.:

  • Pełnienie funkcji IT Support dla zespołu wrocławskiego
  • Service Desk dla Klientów zewnętrznych i wewnętrznych – 1st i częściowo 2nd linia wsparcia
  • Wsparcie wewnętrzne dla pracowników systemu ERP

Ta praca jest dla Ciebie jeżeli:

  • Swobodnie komunikujesz się w języku niemieckim jak i angielskim
  • Infrastruktura IT w biznesie nie jest Ci obca: Windows, Office, Active Directory, Exchange, Pulpit zdalny itp.
  • Znasz niektóre z technologii serwerowych jak np.:  Windows / Linux Server, produkty Atlassian, Office 365, SharePoint, Jira,  Skype for Business
  • Chętnie zdobywasz nową wiedzę technologiczną J
  • Jesteś osobą zorganizowaną, która potrafi ustalać priorytety dla swoich zadań

Wymagania

Klient oferuje:

 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • Możliwość szkoleń i certyfikacji
  • Atrakcyjne biuro w dobrej lokalizacji
  • Lekcje języka niemieckiego
  • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport
  • Pozytywną atmosferę wspieraną różnorodnymi akcjami integracyjnymi J

Prezentacja firmy

Jesteśmy wrocławską firmą zajmująca się tworzeniem oprogramowania oraz specjalizującą się... w rekrutacji i outsourcingu kadrowym dla sektora IT. Prowadzimy projekty rekrutacyjne przede wszystkim dla firm z branży informatycznej, telekomunikacyjnej, elektronicznej oraz finansowej. Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie doboru odpowiedniego stanowiska a także wyboru ścieżki rozwoju zawodowego w branżach: IT, telekomunikacji i pokrewnych. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/09/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting , Praca IT - Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry