Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Doradztwo / Konsulting, Praca IT - Hardware / Information Systems
Informacje o ofercie:
- Rodzaj pracy: Praca biurowa
- Branża: informatyczna
- Lokalizacja: centrum Katowic lub Lublin
- Wynagrodzenie: 6000 - 6500 PLN brutto
Obowiązki:
- Zarządzaj zdarzeniami serwisowymi/wnioskami od zgłoszenia do rozwiązania problemów z oprogramowaniem, sprzętem i urządzeniami mobilnymi.
- Zapewnij użytkownikom wsparcie i usługi, dążąc do rozwiązania jak największej liczby połączeń, odbieraj, ustalaj priorytety, dokumentuj i aktywnie rozwiązuj prośby o pomoc użytkowników końcowych.
- Żądania selekcji w celu zapewnienia dokładnych transferów i eskalacji zgodnie z umowami o gwarantowanym poziomie usług (SLA), śledzenia otwartych zgłoszeń i monitorowania postępu zgłoszenia zgodnie z SLA, zamykania pozycji zgłoszenia po rozwiązaniu
- Przeprowadź proces zarządzania poważnymi incydentami zgodnie ze standardami Securitas (proces inicjowania, koordynacja połączeń, eskalacja, komunikacja, zamknięcie połączenia), zapewniaj pozytywne wrażenia klientom poprzez spełnianie i przekraczanie oczekiwań klientów oraz wzbudzanie pewności, że wnioski zostaną rozwiązane
- Zapewnia ciągłą współpracę z zespołami IT Operations Management L2/L3, pozyskuje i utrzymuje aktualną wiedzę na temat funkcji biznesowych, procesów pracy i systemów firmy, jest na bieżąco z trendami w branży i technologiami, musi być graczem zespołowym z proaktywnym, pozytywnym postawa ’da się zrobić’ i silna etyka pracy, umiejętność wielozadaniowości i pracy pod presją oraz w dynamicznym środowisku
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w zakresie pomocy technicznej w zakresie pomocy technicznej, która pomaga zarówno użytkownikom zdalnym, jak i użytkownikom na miejscu w przypadku problemów związanych z oprogramowaniem lub sprzętem
- Musisz być elokwentny i jasno komunikować się w żądanym języku - francuskim (poziom min B2)
- Wiedza na temat procesów ITSM, takich jak zarządzanie incydentami, problemami, żądaniami i wiedzą.
- Musisz być w stanie pracować samodzielnie, a także pracować w szybko zmieniającym się zespole, musi być w stanie pracować na różnych zmianach, musi posiadać wiedzę w zakresie O365, sieci i mieć nastawienie na rozwiązywanie problemów (przeglądarki, VPN, łączność, hasła, Internet )
- Miło mieć: wiedzę o systemie operacyjnym Windows (10), drukarkach, komputerach stacjonarnych, TeamViewer, AD, Citrix, urządzeniach mobilnych (IOS, Android), ServiceNow, narzędziach telefonicznych
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Programy rozwojowe, kursy zewnętrzne, dofinansowanie edukacji i certyfikatów, platforma NEXT z bezpłatnym dostępem do Pluralsight, prelekcje TED, materiały Coursera, szkolenia wirtualne: m.in. Excel, VBA, RPA lub obsługa klienta.
- Elastyczne godziny pracy
- Nasza legendarna atmosfera: Nie mamy sztywnych zasad dotyczących ubioru, ale mamy niesamowite społeczności i zmieniające świat inicjatywy, takie jak Program Grantów.
- Jesteśmy dużą firmą z niepowtarzalną atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne chwile i po prostu… lubimy się!
- Prywatna opieka medyczna, którą można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet usług stomatologicznych.
- Prywatne ubezpieczenie na życie, które można rozszerzyć o wykupiony na preferencyjnych warunkach pakiet onkologiczny
- Dostęp do Inspiro Audiobooks i MyBenefit (bilety do kina, Multisport i nie tylko).
- Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingu samochodów, opcje carpoolingu i parking dla rowerów.