#

SERVICE DESK AGENT - WSPARCIE KLIENTA Z J. SZWEDZKIM I J. ANGIELSKIM

DCV TECHNOLOGIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Gdańsk, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/0640


Obowiązki:

Praca stacjonarna z biura, obsługa/wsparcie klienta w języku szwedzkim i angielskim (poprzez rozmowy telefoniczne i chat). Rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i siecią (po przeszkoleniu z tego zakresu). Praca od poniedziałku do niedzieli zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • szwedzki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • znajomość zagadnień informatycznych, uważność, dokładność, komunikatywność, otwartość.


Miejsce pracy: Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/01/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi