Bądź na bieżąco z rynkiem pracy. Otrzymuj podobne oferty na e-mail: Service Delivery Specialist/ 1st Line Support Engineer - ITIL certification - Netherlands
Ustawienia powiadomienia o ofertach zostały zapisane.
Twoje powiadomienie o ofertach pracy zostało utworzone poprawnie. Pamiętaj, że aby zacząć otrzymywać job alert, musisz najpierw potwierdzić rejestrację w serwisie, którą przesłaliśmy na Twój adres email..
Adres e-mail powinien mieć następujący format name@example.com.
Podany adres e-mail już istnieje. .
Posiadasz maksymalną liczbę powiadomień. Zobacz aktualny stan i wprowadź ewentualne modyfikacje.
Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/01/2021.
Service Delivery Specialist/ 1st Line Support Engineer - ITIL certification
The purpose of this position is to provide end user support to the Company employees to enhance productivity in the operation of IT computer technology. This position is responsible to provide a high first call resolution rate, document problems and solutions, and record all activity and communications regarding problems or requests for service in the ticket management software.
Responsibilities
• Respond to and resolve Incident tickets and Change Requests within the designated Service Level Agreement (SLA) • Call answering and monitoring • Log and track all customer questions and incidents through resolution in ticket management system; escalate customer problems by following documented escalation procedures • Responsible for going to workstations of employees to provide support for more detailed analysis and troubleshooting using documented procedures, knowledgebase documentation, and available tools for onsite and remote issues • Record incident symptoms, status, and resolution information • Communicate severe incidents and expired SLA targets to Service Delivery management. • Monitor Service Delivery incident tickets to ensure incidents are being addressed within guidelines and provide status updates to customers and other IT support groups/individuals • Provide remote support and thorough communication to address issues remotely • Write, update, and distribute technical and/or troubleshooting tips and knowledge base documentation to the Service Delivery staff as appropriate • Act as a liaison between business partners and the proper IT support teams • Provide on-call support when required • Asset Management
Requirements
• 2 year technical degree in Computer / IT area • at least 2 years of relevant working experience in a similar position in a technical support environment, call center, or help desk • experience with working in desktop environment and standard Microsoft Products • experience with working in a large IS organization (multiple locations, client server technology, WAN, 1000+ personal computer workstations)
QUALIFICATIONS AND SKILLS: • Microsoft certifications preferred • ITIL Foundations certification preferred • Excellent listening and customer service skills, particularly over the phone • Knowledge of help desk administration policies and procedures • General LAN/WAN knowledge • Strong technical writing, general written, interpersonal and verbal communication skills • Basic analytical and troubleshooting skills • Good English language skills • Additional language skills preferred
Are you interested and do want to apply for this role, please fill out your application via the apply button below and contact Joost Spape.
Prezentacja firmy
SIRE Life Sciences® is the market leader in life science recruitment. We believe the...recruitment market needs to gear up in technology and continues innovation. We like technology, in a life science market driven on science, we couldn’t stay behind; we drive Recruitment Science. Rozwiń
Informacje dodatkowe
Ostatnia aktualizacja:
11/12/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Aplikuj
Aplikuj
Otrzymuj podobne oferty pracy na ekranie swojego urządzenia
Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.
W serwisie www.infopraca.pl korzystamy z plików cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. W każdej chwili można zrezygnować z ich obsługi, zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje są dostępne w Polityce prywatności ››