Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań w dziedzinie ICT, poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Delivery Manager z językiem niderlandzkim
Miejsce pracy: WrocławOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Koordynowanie wewnętrznych i zewnętrznych usług świadczonych dla klientów,
 - Pełnienie funkcji pierwszego punktu eskalacji dla klienta oraz zapewnianie prawidłowej komunikacji,
 - Obsługę zapytań, określanie priorytetów oraz rozwiązywanie problemów klientów,
 - Zarządzanie jakością,
 - Dbanie o zgodność wskaźników KPI/SLA,
 - Monitorowanie, weryfikowanie skuteczności i raportowanie wykonanych usług,
 - Przyczynianie się do naprawy awarii usług oraz ciągłego doskonalenia usług,
 - Współpracę z obszarem biznesu, działem IT oraz Managerami w celu zapewnienia najwyżej jakości dostarczanych usług,
 - Prowadzenie i wspieranie zespołu oraz prawidłowy i terminowy obieg dokumentów pracowniczych,
 - Prawidłowe przetwarzanie danych osobowych przez podległych pracowników w zarządzanym dziale.
 
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w zarządzaniu procesem świadczenia usług w zróżnicowanym środowisku, w tym w zarządzaniu incydentami, procedurami eskalacji itp.,
 - Biegłej znajomości języka angielskiego i niderlandzkiego,
 - Wiedzy na temat ITIL - różnych procesów i cyklu życia usług, Certyfikat ITIL Foundation będzie dodatkowym atutem,
 - Umiejętności zarządzania zespołem oraz wspierania i mentoringu,
 - Umiejętności zarządzania wrażliwymi i poufnymi informacjami,
 - Umiejętności efektywnego zarządzania i priorytetyzacji zadań, a także komunikatywności i proaktywnego podejścia,
 - Znajomości MS Office,
 - Szkoleń: Agile/ Prince/ certyfikacji technicznej itp., co będzie dodatkowym atutem.
 
Pracodawca oferuje:
- Pracę w pełni zdalną,
 - Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę,
 - Pracę w nowoczesnych, międzynarodowym środowisku,
 - Stabilność zatrudnienia,
 - Atrakcyjne wynagrodzenie,
 - Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, system kafeteryjny, zniżki pracownicze, dofinansowanie do okularów,
 - Wczasy pod gruszą,
 - Przyjazną atmosferę pracy oraz gwarancję work-life balance, indywidualne podejście do każdego pracownika,
 - System nagród motywujący do rozwoju, dodatkowe wsparcie w zakresie rozwoju w postaci szkoleń, kursów, konferencji,
 - Dostęp do najnowszych technologii i narzędzi.