Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Nasz klient: szwajcarska, nowoczesna firma technologiczna – wiodący dostawca rozwiązań e-biznesowych w Europie.
Poszukujemy doświadczonego Senior System Administratora do działu Service Desk, który dołączy do zespołu we Wrocławiu i będzie odpowiedzialny/a za świadczenie wysokiej klasy usług IT wraz z zespołem polskich i szwajcarskich specjalistów ICT
Zakres obowiązków:
Projektowanie, ulepszanie i utrzymywanie różnych wewnętrznych usług, narzędzi i platformy (Office365, AD DS, DNS, DHCP, CI/CD-tools, .Net-Developer-Playgrounds) oraz uczestniczenie w angażujących i wymagających projektach
Utrzymywanie i ulepszanie usługi aprowizacji klientów dla systemów Windows (MDT) i macOS (JAMF)
Projektowanie, ulepszanie i utrzymywanie skryptów automatyzacji firmy
Uczestnictwo w całodobowej strukturze dyżurnej firmy i we wsparciu drugiego poziomu oraz rozwiązywanie incydentów
Firma oferuje:
Umowa B2B(preferowana)/UoP
Atrakcyjne biuro w centrum miasta
Elastyczne godziny pracy (start 6:30-10:30)
Opcje sprzętowe: MacBook Pro 16” lub Dell Precision 5550
Pracę w międzynarodowym środowisku
Imprezy integracyjne
Lekcje j. niemieckiego
Oryginalna szwajcarska czekolada
możliwość pracy zdalnej, sporadycznie w biurze
Wymagania:
Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku Administratora Systemu w kontekście Windows 10, Windows Server, MSSQL i Office365