Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 30/10/2020.

Senior Customer Service - European languages

Prague, zagranica

Michael Page

Opis stanowiska pracy

The Senior Customer Care Representative supports Customer Care Supervisor in ensuring that company is a reliable, professional and responsive partner for all Customers within Europe.

Client Details

We are looking for individuals who will be developing a new Shared Service Center based in Prague! Our Client is an international, stable, and well-known company from the medical sector that will migrate several processes from its subsidiaries to the heart of Europe.

Description

  • Call handling
  • Manages product and service complaints
  • Ensures a correct Customer Master Data maintenance
  • Ensures a correct Orders handling: Quotations, Orders, Deliveries and Invoices
  • Ensures a reliable Product Support (basic level)
  • Assures fulfilment of the local legal requirements
  • Ensures fulfilment of the local Terms and Conditions of Sales: Returns, Discounts, Freight Charges, Warranty and Product Complaints
  • Reaches local Customer Care targets
  • Implements all EMEA procedures and processes linked to Customer Care and agreed with the Customer Care Manager.
  • Promotes campaigns and offers agreed with the Customer Care Manager.
  • Manages Leads qualification
  • Works and leverages relations with sister companies

Profile

  • At least 3 years of experience in Customer Service filed
  • Expert knowledge as SAP user for Customer Care modules

  • Valuable knowledge as user in CRM systems

  • Knowledge of English Language

  • Knowledge of European languages at least at C1 level

Job Offer

Attractive base salary with 25 days of holiday.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/10/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry