(Senior) Consolidation and Reporting Specialist
Zabrze(Senior) Consolidation and Reporting Specialist
Zabrze
NR REF.: 1163042
Twoja nowa firma
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się kompleksowym wsparciem w rozwoju biznesu, świadczącej usługi w zakresie audytu, finansów, księgowości, doradztwa oraz szkoleń, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości.
Twoja nowa rola
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie procedur zamknięcia okresu księgowego, przygotowywanie konsolidacji kwartalnej oraz rocznej, przygotowywanie korekt konsolidacyjnych, zestawień i analiz ad hoc dla Klientów a także przygotowywanie i uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych. Jej zadaniem będzie weryfikacja i analiza kont księgowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów dla Klientów firmy (w tym skonsolidowany rachunek wyników, bilans, cash flow, zestawienie zmian w kapitale). Dodatkowo brać będzie udział w identyfikowaniu i we wdrażaniu usprawnień w procesach finansowo-księgowych, będzie wspierać mniej doświadczonych członków zespołu i utrzymywać kontakt z przedstawicielami Klienta.
Czego potrzebujesz, żeby osiągnąć sukces
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego w obszarze finansowym lub pokrewnym i ok 2-3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (audyt, skonsolidowane sprawozdania finansowe).Mile widziane będzie doświadczenie w sprawozdawczości na potrzeby GPW.Ponadto od kandydata wymagamy bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel), praktycznej znajomości przepisów MSSF, Ustawy o rachunkowości i znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
Idealny Kandydat powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolności komunikacyjne, powinien posiadać umiejętność w pracy w zespole, a także wykazywać chęć ciągłego doskonalenia procesów. Powinna go wyróżniać bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność.
Co otrzymasz w zamian?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała duże możliwości rozwoju zawodowego w różnych obszarach księgowości i sprawozdawczości a także możliwość współpracy z klientami międzynarodowymi.
Nasz Klient oferuje:
Jeżeli uważasz, że pasujesz do tej roli, prosimy o nadesłanie CV.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zabrze
NR REF.: 1163042
Twoja nowa firma
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy zajmującej się kompleksowym wsparciem w rozwoju biznesu, świadczącej usługi w zakresie audytu, finansów, księgowości, doradztwa oraz szkoleń, poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalista ds. konsolidacji i sprawozdawczości.
Twoja nowa rola
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie procedur zamknięcia okresu księgowego, przygotowywanie konsolidacji kwartalnej oraz rocznej, przygotowywanie korekt konsolidacyjnych, zestawień i analiz ad hoc dla Klientów a także przygotowywanie i uzgadnianie transakcji wewnątrzgrupowych. Jej zadaniem będzie weryfikacja i analiza kont księgowych oraz sporządzanie sprawozdań finansowych i raportów dla Klientów firmy (w tym skonsolidowany rachunek wyników, bilans, cash flow, zestawienie zmian w kapitale). Dodatkowo brać będzie udział w identyfikowaniu i we wdrażaniu usprawnień w procesach finansowo-księgowych, będzie wspierać mniej doświadczonych członków zespołu i utrzymywać kontakt z przedstawicielami Klienta.
Czego potrzebujesz, żeby osiągnąć sukces
Od Kandydatów oczekujemy wykształcenia wyższego w obszarze finansowym lub pokrewnym i ok 2-3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (audyt, skonsolidowane sprawozdania finansowe).Mile widziane będzie doświadczenie w sprawozdawczości na potrzeby GPW.Ponadto od kandydata wymagamy bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza Excel), praktycznej znajomości przepisów MSSF, Ustawy o rachunkowości i znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
Idealny Kandydat powinien mieć wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, zdolności komunikacyjne, powinien posiadać umiejętność w pracy w zespole, a także wykazywać chęć ciągłego doskonalenia procesów. Powinna go wyróżniać bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność.
Co otrzymasz w zamian?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała duże możliwości rozwoju zawodowego w różnych obszarach księgowości i sprawozdawczości a także możliwość współpracy z klientami międzynarodowymi.
Nasz Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- kartę Multisport,
- prywatną opiekę medyczną,
- szkolenia,
- ubezpiecznie na życie,
- dodatkowe dni wolne od pracy
- wyjazdy szkoleniowo-integracyjne,
- przyjazną atmosferę pracy.
Jeżeli uważasz, że pasujesz do tej roli, prosimy o nadesłanie CV.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.