Opis stanowiska pracy
Senior AML Analyst
Lublin
NR REF.: 1175556
#HybridJob
Praca hybrydowa z biura w: Warszawie/ Poznaniu/ Gdańsku lub Lublinie!The Financial Crime Unit (FCU) provides consultancy services and operational support for global financial institutions within the area of Anti-Money Laundering, Risk, Regulatory, ESG, and other financial services. We work closely with various Clients.
We're looking for candidates for the position of Senior AML Analyst.
What will you be doing in this role?
- Reviewing profiles/alerts prepared/updated by Analysts in Know Your Customer or Transaction Monitoring processes
- Using production quality tools to perform quality checks
- Being up to date with Policy & Procedure changes
- Supporting and coaching Analysts in addressing quality issues
- Proposing actions in order to improve the quality within the team (in cooperation with Team Leader and SME)
- Preparing input to class/individual training/coaching
What do we expect you to have? - Sound knowledge in the AML (KYC or Transaction Monitoring)
- Minimum 2 years of experience in AML (KYC or Transaction Monitoring) and minimum one year of experience in Quality Assurance
- Excellent written and spoken English, knowledge of other European language would be an advantage
- Ability to recognize sense of meaning of performed tasks by seeing a „big picture”
- Ability to maintain excellent quality of work
- Ability to drive and accountability for the high quality in the team
- Ability to meet strict deadlines and targets
- Ability to work in a fast-paced environment
- Knowledge of other European language (German, Dutch) would be a strong advantage
What we have to offer:
- Opportunity to be a part of a new Advisory Team
- Possibility to develop your career in an international environment
- Unique training package
- Work in a team providing services to global clients
- Great atmosphere and a comfortable working environment
- Employees’ benefits (insurance, Luxmed, multi-cafeteria)
If you are interested in this position, apply!
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/07/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa