Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/3191


Obowiązki:

- Samodzielne prowadzenie sekretariatu szkoły, w tym obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa rodziców i innych petentów, obsługa korespondencji szkoły.
- Prowadzenie księgi druków ścisłego zarachowania (legitymacje uczniów i nauczycieli, świadectwa szkolne), nadzór nad obowiązkiem szkolnym.
- Prowadzenie naboru uczniów, wprowadzanie uczniów do systemu SIO i SIOEO.
- Wspólnie z dyrektorem szkoły tworzenie organizacji na dany rok szkolny, wprowadzanie zmian do organizacji.
- Zarządzanie stołówką szkolną, kierowanie zespołem pracowników kuchni.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • odporność na stres
  • biegła obsługa komputera i obsługa internetu
  • Szkolenie:Prawo zamówień publicznych

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • znajomość przepisów oświatowych, prawo zamówień publicznych, HCCPumiejętność samodzielnego prowadzenia sekretariatu szkoły, znajomość programów: Sigma, Vulcan, ODPN, Altar, SIO, SIOEO, Librus,  e-puap, e-doręczenia


Miejsce pracy: Florecistów 3B, 94-042 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi