Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0805


Obowiązki:

Zakres podstawowych obowiązków:
a. przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminu organizacyjnego Urzędu.
b. usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr.
c. kontrola dyscypliny pracy.
d. dokonywanie ocen podległych pracowników.
e. nadzorowanie przestrzegania przepisów prawa.
f. nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w urzędzie.
g. organizacja i koordynowanie prac związanych z wyborami i referendami.
h. monitorowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy unijnych oraz z innych źródeł na realizację zadań gminy.
i. prowadzenie spraw osobowych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych, nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, aktów prawnych Wójta i Rady.
k. Realizacja zadań wynikających z przepisów o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
l.realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących kontroli zarządczej, w tym sporządzanie sprawozdania z funkcjonowania kontroli zarządczej oraz raportu o stanie kontroli zarządczej.
m. realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym: sporządzanie upoważnień i prowadzenie ich rejestru, przygotowywanie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i prowadzenie ich rejestru, prowadzenie rejestrów kategorii czynności przetwarzania danych osobowych i rejestru czynności przetwarzania danych osobowych.
n. realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących ochrony informacji
niejawnych
o.realizacja zadań wynikających z regulaminu programu Czyste Powietrze.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przcpisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,b) czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach , o których mowa w art.2, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,c) brak karalności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publiczncgo lub umyślne przestępstwo skarbowe,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) nieposzlakowana opinia,f) obywatelstwo polskie,g) brak przynależności do partii politycznych.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów w zakresie: samorządu gminnego, kontroli zarządczej, audytu wcwnętrznego, dostępności, prawa pracy, postępowania administracyjnego, informacji niejawnych, udostępniania informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, przeprowadzania wyborów i referendów, ochrony danych osobowych w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/697 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),biegła znajomość obsługi komputera ( w tym korzystanie z pakietu MS Office), dyspozycyjność, samodzielność w pracy oraz inicjatywa i zaangażowanie, pogłębianie wiedzy zawodowej, obowiązkowość, rzetelność, odporność na stres, komunikatywność.


Miejsce pracy: 99-314 Krzyżanów 10, powiat: kutnowski, woj: łódzkie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: (J.K.)a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe,d) kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia,d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,e)kwestionariusz osobowy zgodny z załącznikiem nr.1 (dostępny na stronie www.ugkrzvzanow.bip.org.pl),f) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania danego stanowiska,g) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe albo zaświadczenie o niekaralności,h) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnych zdolności do czynności prawnych,i) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego dla osób nie posiadających obywatelstwa polskiego,CV, list motywacyjny oraz oświadczenia powinny zostać opatrzone własnoręcznvm podpisem kandydata.Zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdza własnoręcznvm podpisem kandydat.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Krzyżanów ( sekretariat ) w zamkniętych kopcrtach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy osobiście lub pocztą na adres: Urząd Gminy Krzyżanów, Krzyżanów 10, 99-314 Krzyżanów, w terminie do dnia 23 grudnia 2025 roku do godz. 15:00.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi